findfirmaer.dk

Hvem ringer fra 89875911?

Artikel: Hvem står bag telefonnummeret 89875911?

Telefonnummeret 89875911 har været i søgelyset på grund af en række negative erfaringer og kommentarer fra personer, der er blevet ringet op af dette nummer. Mange af disse erfaringer indikerer svindel og ulovlige praksisser. I denne artikel vil vi undersøge nærmere, hvem der står bag dette telefonnummer.

Oplevelser af svindel og vildledning

Flere af de kommentarer, der er blevet indsamlet, beskriver oplevelser af svindel og vildledning, når de har modtaget opkald fra telefonnummeret 89875911. Ringepraktioner som at forsøge at sælge strøm uden tydelig information om afsenderen og at prøve at få personlige oplysninger som CPR-nummer og bankoplysninger, er eksempler på de metoder, der er blevet brugt.

Enkeltpersoner har også berettet om aggressive sælgere, der påstår at være fra forskellige el-selskaber som Norlys, Gul Strøm og SEAS. Disse sælgere har forsøgt at overbevise folk om at skifte leverandør ved at love besparelser på elregningen og fjernelse af klimatillæg. Når folk har afvist at give personlige oplysninger, har telefonen ofte været lagt på.

Identifikation af afsenderen

Desværre er det ikke muligt at identificere den præcise virksomhed eller person, der står bag telefonnummeret 89875911 ud fra de indsamlede kommentarer alene. Det er almindeligt, at svindlere bruger fiktive virksomhedsnavne eller endda udgiver sig for at være fra eksisterende selskaber for at forvirre og manipulere potentielle ofre.

Det er dog klart, at der er behov for yderligere undersøgelser og handling for at stoppe disse svindelforsøg. Flere af kommentarerne nævner, at de har rapporteret opkaldene til forbrugerombudsmanden og andre relevante myndigheder. Det anbefales også, at man anmelder sådanne opkald til politiet og tager kontakt til ens eget el-selskab for at informere dem om uønskede opkald.

Beskyttelse mod telefonsvindel

Selvom vi ikke kan identificere den specifikke afsender af opkaldene fra telefonnummeret 89875911, er der nogle forholdsregler, man kan tage for at beskytte sig mod telefonsvindel generelt:

  1. Undlad at give personlige oplysninger som CPR-nummer og bankoplysninger over telefonen, medmindre du er sikker på afsenderens troværdighed.
  2. Hold øje med din telefonregning for uventede opkrævninger.
  3. Vær opmærksom på, at seriøse virksomheder normalt ikke vil bede om personlige oplysninger over telefonen.
  4. Registrér dit telefonnummer på Robinsonlisten hos Digitaliseringsstyrelsen for at undgå uønskede telefonsamtaler fra sælgere.
  5. Hvis du modtager mistænkelige opkald, skal du rapportere dem til politiet og forbrugerombudsmanden.

Det er vigtigt at være opmærksom og tage de nødvendige forholdsregler for at beskytte sig mod telefonsvindel og potentielt skadelige konsekvenser.

Vi opfordrer alle, der har oplevet opkald fra telefonnummeret 89875911 eller lignende numre med mistænkelig adfærd, til at rapportere det til myndighederne og hjælpe med at stoppe disse svindelforsøg.

Telefonsælgere påstår at ringe fra forskellige el-selskaber

  • Ringer for at hjælpe mig med at spare noget i omegn af 900kr ved at fjerne klimatillæg. Da jeg fortæller, jeg har valgt den mest klimavenlige løsning hos mit energiselskab lægger de på med det samme. Svindel!
  • Prøve at sælge strøm uden egentligt at informere om hvem de ringer fra
  • Smider bare på når man tager telefonen. Og de ringede endda til et firma nummer.
  • SVINDEL!!!! PAS PÅ…Ringer og udgiver sig fra GoStrøm. Siger derefter at se kontakter Norlys’ kunder for st i formere i bring en besparelse på 946 kr i forbindelse med omstilling til grøn strøm. Sælger virker meget troværdig og kender din adresse, men mangler lige e-mail samt cpr nr, hvilket jeg meddeler at jeg ikke ønsker at give ham gennem tlf.Siger selv “det er jo ikke nem-id jeg spørger efter, så du kan sagtens give mig dit cpr nr. Jeg svaret NEJ!!!Derefter bliver røret lagt på…
  • Rent platteslageri. De henviser til energipriser, Ørsted og SEAS og siger, at de kan spare dig 30 øre per kilowatt time. Men de snakker med så mange mennesker, at de ikke kan nå at sende noget på skrift. Da jeg insisterede på at få det på skrift, knaldede tumpen til sidst røret på. Jeg prøvede at ringe nummeret op, men det kan man ikke.

Telefonsælgere udgiver sig fejlagtigt som kendte el-selskaber

  • DET ER SCAM. Påstår at det er SEAS, men det passer ikke – Lad være med at give dem nogle oplysninger.
  • Angav for at være Nordlys medarbejder prøvede og gå info om cpr nr, bank nr adresse mm.
  • XXXXX udgiver sig for at være fra et el-selskab og lokker folk til at oplyse CPR nr og bank konto
  • En kvinde som vil have cpr nr. Og konto oplysninger, og udgiver sig for at være fra Nordlys-
  • XXXXX XXXXX ringede og ville tale med mig om regningen fra SEAS. Da jeg sagde, det forstod jeg ikke, da jeg bor i andelsforening og ikke har noget med regningen at gøre – blev der lagt på.

Telefonsælgere forsøger at få personlige oplysninger

  • Nogen der udgiver sig for at være et selskab der hedder GoStrøm, som vil have ens cpr nr og kontonr, så de kan hjælpe med at spare nogle penge på elregningen. Helt klart fusk!
  • Sælger strøm. Påstår jeg betaler klimatillæg.
  • De kalder sig Gul Strøm.De prøver at fuppe folk, med at kalde det en faktureringsændring, når det i virkeligheden handler om at de vil have folk til at skifte leverandør.
  • Han antog at jeg var elkunde hos Norlys, da jeg sagde at jeg altså ikke fik elregninger fra Norlys smuttede han hurtigt igen.
  • Ung dame forsøger at overbevise mig om at jeg kan beholde mit nuværende selskab og at de ved at sende mig fakturaren, kan få grøn strøm og spare et eller andet tillæg til staten som er bortfaldet i 2021 og spare kr. 1. 000,- om året. Rigtig dårlig og usmagelig måde at kapre kunder på og højst sandsynligt ulovlig markedsføring.

Telefonsælgere er uhøflige og lægger på

  • Særdeles ubehøvlet sælger – når man pænt siger nej tak – så smækkes røret på. Man får da aldrig lyst til at skifte til dem så. Måske deres overordnede snart burde se disse udtalelser fra mange herinde..
  • Lægger på, når man forsøger at svare
  • Lægger på, når man forsøger at svare
  • Lagde på når man tager den
  • Lagde på når man tager den

Telefonsælgere forsøger at lokke med besparelser

  • Sælger strøm. Påstår jeg betaler klimatillæg.
  • De kalder sig Gul Strøm.De prøver at fuppe folk, med at kalde det en faktureringsændring, når det i virkeligheden handler om at de vil have folk til at skifte leverandør.
  • Ung dame forsøger at overbevise mig om at jeg kan beholde mit nuværende selskab og at de ved at sende mig fakturaren, kan få grøn strøm og spare et eller andet tillæg til staten som er bortfaldet i 2021 og spare kr. 1. 000,- om året. Rigtig dårlig og usmagelig måde at kapre kunder på og højst sandsynligt ulovlig markedsføring.
  • Siger de ringer fra SEAS og at man kan spare 1000 kr. Ved en variabel aftale. Forlanger cpr-nummer og registrering og kontonummer.
  • Påstår de ringer fra Norlys og at du har betalt for meget som de vil sætte ind på din konto hvis dejlige kan få dine kontooplysninger!

Telefonsælgere er generelt mistænkelige eller forsøger at svindle

  • SVINDEL!!!! PAS PÅ…Ringer og udgiver sig fra GoStrøm. Siger derefter at se kontakter Norlys’ kunder for st i formere i bring en besparelse på 946 kr i forbindelse med omstilling til grøn strøm. Sælger virker meget troværdig og kender din adresse, men mangler lige e-mail samt cpr nr, hvilket jeg meddeler at jeg ikke ønsker at give ham gennem tlf.Siger selv “det er jo ikke nem-id jeg spørger efter, så du kan sagtens give mig dit cpr nr. Jeg svaret NEJ!!!Derefter bliver røret lagt på…”
  • DET ER SCAM. Påstår at det er SEAS, men det passer ikke – Lad være med at give dem nogle oplysninger.
  • Rent platteslageri. De henviser til energipriser, Ørsted og SEAS og siger, at de kan spare dig 30 øre per kilowatt time. Men de snakker med så mange mennesker, at de ikke kan nå at sende noget på skrift. Da jeg insisterede på at få det på skrift, knaldede tumpen til sidst røret på. Jeg prøvede at ringe nummeret op, men det kan man ikke.
  • XXXXX XXXXX ringede og ville tale med mig om regningen fra SEAS. Da jeg sagde, det forstod jeg ikke, da jeg bor i andelsforening og ikke har noget med regningen at gøre – blev der lagt på.
  • Svindlere. Det vil ha personlige oplysninger fra dig. CPR og bank.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan beskrives oplevelserne med telefonnummeret 89875911?

Oplevelserne inkluderer ringer for at hjælpe med at spare penge, forsøger at sælge strøm uden at oplyse firmaets navn, smider på når telefonen bliver taget, udgiver sig for at være fra forskellige selskaber som Norlys eller GoStrøm, og stille spørgsmål om CPR-numre og bankoplysninger.

Hvad bliver nummeret beskyldt for?

Nummeret bliver beskyldt for svindel, scam, platte slageri, forsøg på at få personlige oplysninger som CPR-numre og kontonumre, ulovlig telefonsalg og phishing-forsøg.

Hvilke løfter eller tilbud bliver der fremsat i samtalerne?

Der bliver fremsat løfter eller tilbud om at spare penge på elregningen ved at fjerne afgifter eller skifte til grøn strøm, samt muligheden for at beholde sit nuværende elselskab samtidig med at man sparer penge.

Hvordan reagerer de fleste mennesker på opkald fra dette nummer?

De fleste mennesker reagerer negativt på opkald fra dette nummer og beskriver opkaldene som irriterende, ubehøvlede eller irriterende. Mange oplever at røret bliver lagt på, især når de nægter at give personlige oplysninger.

Hvad angiver sælgerne at være repræsentanter for?

Sælgerne angiver at være repræsentanter for forskellige elselskaber som Norlys, Gul Strøm, Velkommen, GoStrøm og SEAS.

Hvilke metoder bruger sælgerne for at få folk til at skifte elselskab?

Sælgerne forsøger at få folk til at skifte elselskab ved at love besparelser på elregningen, fjerne afgifter og præsentere sig som repræsentanter for eksisterende elselskaber. De beder også om personlige oplysninger som CPR-numre og bankoplysninger.

Hvordan reagerer sælgerne, når folk nægter at give personlige oplysninger?

Når folk nægter at give personlige oplysninger, lægger sælgerne ofte røret på eller bliver uhøflige eller aggressive.

Hvordan forsøger sælgerne at overbevise folk om deres troværdighed?

Sælgerne forsøger at overbevise folk om deres troværdighed ved at have adgang til personlige oplysninger som adresser eller e-mailadresser og ved at påstå, at de ringer fra kendte elselskaber som Norlys eller SEAS.

Hvilke advarsler gives der om dette nummer?

Der gives advarsler om, at nummeret er forbundet med svindel, ulovligt telefonsalg og phishing-forsøg. Folk bliver opfordret til at være forsigtige med at give personlige oplysninger til dem.

Hvad er de primære klager over samtaler fra dette nummer?

De primære klager over samtaler fra dette nummer er at sælgerne er påtrængende, udviser dårlig service og forsøger at snyde folk til at skifte elselskab eller give personlige oplysninger. Der er også klager over at røret bliver lagt på eller at opkaldet er støjende eller forstyrrende.

Andre søgte numre: 322214506110123560389064277917342132222169890496762597232666965333980010821367743520527140900100429002272666887888331982335523863544402672629740335525664474500278734640222095488988776327791626867332467011202035271945222098379155821652710382821367742062059136396148544048142878455638156601867332342220924533287074363962035440417122628098787346245440425226669659277916386150398769890594